Produktai
 
 

E-parduotuvė šiuo metu laikinai nedirba!

 
Bendraukime
 
Naujienos

Nemokamas prekių pristatymas!

2018.04.18
Apsipirkite mūsų internetinėje parduotuvėje už 40 Eur ir... Skaityti toliau

Stručio taukai. Kas tai?

2018.03.15
Kaip reta geras produktas sausai, vystančiai odai,... Skaityti toliau

Mums jau 7-eri

2017.12.11
Mieli pirkėjai, dėkojame Jums, kad jau septynerius metus esate... Skaityti toliau
 
Prekių krepšelis
0 prekių
 
Patogus prekių pristatymas

 

PIRKIMO TAISYKLĖS

Prekių pirkimas

1. Rinkitės Jums patinkančias prekes ir dėkite Jas į prekių krepšelį, spausdami "Į krepšelį".

2. "Prekių krepšelio" skiltyje matysite Jūsų išsirinktas prekes, mokesčius, nuolaidas. Čia galėsite redaguoti užsakymą, keisti prekių kiekį.

3. Atsiradusioje registracijos formoje, teisingai užpildykite visus langelius. Čia įveskite tikslų adresą, kuriuo pageidausite gauti prekes, Vardą, Pavardę, pašto kodą, telefono numerį, el. paštą, jeigu iškiltų klausimų, susijusių su Jūsų užsakymu. Viską užpildžius, spauskite "Toliau".

4. Kitas žingsnis - pasirinkti prekių pristatymo būdą. Šiuo metu prekės pristatomos per Lietuvos paštą (1,59 EUR, pristatymas per 3-5 darbo dienas), DPD Pickup siuntų taškais bei siuntų terminalais (Komentarų skiltyje būtinai nurodykite patogiausią atsiėmimo tašką arba terminalą! Atsiėmimo taškų ir terminalų sąrašas: https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_tinklas2/siuntu_taskai_ir_terminalai) (1,59 EUR, pristatymas per 3-4 darbo dienas) bei kurjeriu DPD (3,59 EUR, pristatymas per 1-3 darbo dienas Jūsų adresu).

5. Sekantis žingsnis - pasirinkti mokėjimo būdą. Mokėjimas atliekamas per patikrintą bei saugią paySera sistemą, kuri automatiškai sugeneruoja mokėjimo rekvizitus Jūsų elektroninėje bankininkystėje. Būtina sutikti su pirkimo taisyklėmis ir spausti "Toliau".

6. Paskutiniajame pirkimo etape Jūs matysite visą savo pateiktą informaciją, užsakytas prekes bei kainas. Peržvelkite visą užsakymui pateiktą informaciją, kurią dar galite patikslinti. Jeigu turite nuolaidų kupono numerį, įrašykite jį į atitinkamą skiltį. BŪTINAI užbaikite užsakymą spausdami "Patvirtinti užsakymą". Tik tuomet Jūsų pirkimas bus užregistruotas.

7. Patvirtinus užsakymą, Jus nukreips į paySera sistemą. Pasirinkite savo banko pavadinimą ir Jus automatiškai nukeips į Jūsų banką ir sugeneruos mokėjimo duomenis, užsakymo numerį, gavėjo sąskaitos numerį bei mokėjimo sumą. Jums beliks tik suvesti saugos kodus. Jeigu nepavyksta atlikti mokėjimo, kreipkitės info@naturela.lt, mes atsiųsime mokėjimo rekvizitus bankiniam ar tiesioginiam pavedimui (LT pašto skyriuje, Maxima kasose, bet kuriame banko skyriuje ir pan.). 

8. Pasirinkus mokėjimą įprastu bankiniu pavedimu arba pateikus užsakymą elektroniniu paštu ir gavus el. paštu rekvizitus bankiniam apmokėjimui, pageidaujame už užsakytas prekes apmokėti per 3 darbo dienas. Negavus apmokėjimo per 3 darbo dienas, po įspėjančio pranešimo pirkėjui elektroniniu paštu, užsakymas yra anuliuojamas. 

9. Užsakymas bus pradėtas vykdyti, gavus apmokėjimą už įsigytas prekes. Elektroniniu paštu Jums bus išsiųstas automatinis pranešimas apie gautą apmokėjimą bei užsakymo įvykdymą. Prekės pristatomos per 3-5 darbo dienas LT paštu, per 3-4 darbo dienas DPD Pickup siuntų taškais ir terminalais bei per 1-3 darbo dienas kurjeriu. Norėdami sužinoti savo siuntinuko registracijos kodą, rašykite mums info@naturela.lt ir mes Jums parašysime.

Visos kainos nurodytos eurais su PVM.

 Prekių pristatymas

1. Prekės pristatomos Lietuvos paštu, atsiimant siuntinius artimiausiame pagal adresą pašto skyriuje. Ši paslauga Jums kainuos tik 1,59 EUR. Prekės pristatomos per 3-5 darbo dienas. Apie gautą siuntą pranešama SMS žinute arba pašto pranešimo lapeliu Jūsų pašto dėžutėje.

2. Prekės pristatomos DPD Pickup siuntų taškais bei siuntų terminalais. Užsakymo komentarų skiltyje būtinai nurodykite patogiausią atsiėmimo tašką arba terminalą! (Atsiėmimo taškų ir terminalų sąrašas: https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_tinklas2/siuntu_taskai_ir_terminalai). Ši paslauga Jums kainuos tik 1,59 EUR. Prekės pristatomos per 3-4 darbo dienas, apie gautą siuntą pranešama SMS žinute.

3. Prekės pristatomos per kurjerių tarnybą DPD tiesiai Jums į namus, darbovietę ar kitu Jūsų nurodytu adresu. Ši paslauga Jums kainuos 3,59 EUR. Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas. Kurjeris prieš atvykdamas susisieks telefonu dėl patogiausio pristatymo laiko.

4. Jeigu pirkinio suma pasieks 40 eurų, tuomet prekes į bet kurią Lietuvos vietą paštu pristatysime NEMOKAMAI!

Prekių grąžinimas

Jeigu naturela.lt e-parduotuvėje įsigijote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas turi teisę reikalauti, naturela.lt įsipareigoja:

  • pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
  • atitinkamai sumažinti prekės kainą;
  • per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
  • atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
  • grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prieš tai, bet ne vėliau kaip per 14 dienų po prekių pristatymo, pirkėjas turi atsiųsti el. pašto adresu: info@naturela.lt elektroninį laišką, kuriame būtų nurodyta: pirkėjo vardas, pavardė, adresas, visi įmanomi kontaktiniai duomenys (telefonas, mobilusis telefonas, el. pašto adresas), užsakymo numeris, pirkimo ir siuntos gavimo data, sumokėta suma ir išsamus aprašymas apie rastus defektus.

Gavus šiuos duomenis nedelsiant bus susisiekta su pirkėju ir galutinai suderinti visi reikiami klausimai. Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje bei pagal nurodytą komplektaciją turi būti išsaugotos visos komplektuojamosios dalys. Nekokybiškų prekių grąžinimo ir pakeistų kokybiškomis prekėmis siuntimo išlaidas apmoka Naturela.lt.

Nustačius, kad prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės, prekė pirkėjui grąžinama tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo ir prekės kokybės įvertinimo išlaidas, jeigu tokios buvo.

Kokybiškų prekių nekeičiame.

 

Visi produktų aprašymai yra rekomendacinio pobūdžio. Prieš vartojant gydymo tikslais, pasitarti su gydytoju.

 

Dėkojame, kad perkate! Gero naudojimo!

Naturela.lt komanda