Grąžinimo sąlygos

Prekių grąžinimas
Jeigu Natura naturata el. parduotuvėje įsigijote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas iš UAB „JC Group" turi teisę reikalauti, o UAB „JC Group" įsipareigoja:

pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
atitinkamai sumažinti prekės kainą;
per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Prieš tai, bet ne vėliau kaip per 14 dienų po prekių pristatymo, pirkėjas turi atsiųsti el. pašto adresu: natura@naturata.lt elektroninį laišką arba atsiųsti laišką (adresu UAB „JC Group", Kumelių g. 15-9, Kaunas), kuriuose būtų nurodyta: pirkėjo vardas, pavardė, adresas iš kur būtų galima paimti nekokybišką prekę, data (darbo diena) kada galima būtų paimti prekę, visi įmanomi kontaktiniai duomenys (telefonas, mobilusis telefonas, el. pašto adresas), užsakymo numeris, pirkimo ir siuntos gavimo data, sumokėta suma ir išsamus aprašymas apie rastus defektus.

Gavus šiuos duomenis nedelsiant bus susisiekta su pirkėju ir galutinai suderinti visi reikiami klausimai. Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje bei pagal nurodytą komplektaciją turi būti išsaugotos visos komplektuojamosios dalys. Nekokybiškų prekių grąžinimo ir pakeistų kokybiškomis prekėmis siuntimo išlaidas apmoka UAB „JC Group".

Nustačius, kad prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės, prekė pirkėjui grąžinama tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo (jeigu pirkėjas nepageidauja prekės atsiimti pats) ir prekės kokybės įvertinimo išlaidas, jeigu tokios buvo.

Kokybiškų prekių nekeičiame ir nesigrąžiname.